duminică, 23 septembrie 2012

Per Aspira ad Astra ...

Per Aspira ad Astra / Prin Greutăți spre Stele.

Sunt un tînăr, student, un lucrător începător în domeniul meu profesional de activitate, dar am aspirații foarte mari, unele chiar depășesc posibilitățile mele. Am reușit să aspir la lucruri înalte și care ca prin minune s-au realizat, unele trebuie să se realizeze în curînd. Chiar dacă e greu și trebuie să treacă timp, fiind necesar să depun un efort colosal ca să realizez ceea ce mi-am propus. Însă nu o dată viața mi-a demonstrat că este posibil orice, trebuie doar să îți dorești aceasta din tot sufletul, să crezi că vei reuși, să nu privești în urmă, să muncești în fiecare zi pentru realizarea scopului propus.Principalul ingredient fiind și rugăciunea către Dumnezeu, sinceră, cu încredere, cu mulțumire și cu dragoste sufletească. Un alt ingredient este să îți iubești aproapele, familia, prietenii, colegii și alți oameni care te înconjoară. Trebuie să le dorești binele, să-i ajuți cu ceea ce poți, să le fii alături în momente grele, și în final  să fii ca un soare pentru toți. Cred că este o recetă a fericirii, pe care vreau să o urmez pentru a realiza lucruri frumoase în viața pe care o am. Astfel am să fac cîte un mic pas în fiecare zi și cred că voi reuși !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu