marți, 15 ianuarie 2013

Mulțumesc...

Astăzi vreau să Mulțumesc...

Îi Mulțumesc Lui Dumnezeu pentru că mi-a dăruit viață, are grijă de mine și pentru toate cîte mi-a dăruit!
Mamei îi Mulțumesc că ma născut acum 25 de ani în urmă, ma crescut și mi-a dăruit educația cuvenită!
Tatălui, pentru că viața sa mi-a servit drept un exemplu și o lecție de viață!
Mulțumesc fratelui mai mare, care cred că e cel mai adevărat bărbat, soț, tată și frate, care mi-a arătat ce înseamnă să ai bărbăție, să lupți și să fii victorios !
Mulțumesc surorii mele, care prin exemplul ei mi-a arătat ce înseamnă să privești la viață doar în culori pozitive.
Mulțumesc fratelui mai mic de la care am învățat cum în orice situație să fii calm, dar și senzația de siguranță prin care îi molipsește pe toți de optimism.

Mulțumesc tuturor care mi-au fost alături pe parcursul anilor. Și cred că de la fiecare am învățat cîte o lecție de viață.

 Le Mulțumesc și tuturor care vor fi alături de mine în continuare.

În noul an sper să învăț multe lucruri bune și frumoase !!!

VĂ MULȚUMESC !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu