marți, 11 septembrie 2012

Ajut-o pe Anna


Anna Farmajiu, o tînără mămică de 28 ani are nevoie de ajutorul nostru. Este nevoie de o intervenţie chirurgicală care poate fi făcută in or. Munchen, Germania.
Detaliile acestei istorii pot fi găsite pe -  http://helpanna.eu/
“… Niciodata nu am avut probleme de sanatate, totul s-a inceput dupa nastere, aproximativ dupa o saptamina imi amortise jumate de cap inclusiv si partea din spate, m-am adresat la neurolog  si-mi daduse ceva tratament crezind ca am avut o nastere grea si ceva  s-a intimplat pe fon nervos, am primit tratamentul si parca mi-a stat mai bine, insa nu pe mult timp, undeva dupa 2 luni iar au inceput durerile de cap si amortelele, fara analgezice nu puteam rezista intensitatea acestor dureri. M-am adresat iar la medic, neurologul mi-a spus ca tabloul clinic nu seamana cu nici o afectiune neurologica si ca ar fi bine sa trec Rezonanata Magnetica Cerebrala. Asa si am facut, am trecut rezonanta la Centrul Diagnostic German,  dupa care iar m-am adresat  la neurolog, medicul in cauza mi-a spus ca problema e mult mai serioasa decit mi-am inchipuit-o eu si ca trebuie sa ma duc la consultatie la un neurochirurg. M-am consultat cu mai multi neurochirurgi si profesori din R.Moldova si toti mi-au spus ca este o Tumoare la baza craniului, ca e un caz rar intilnit, o operatie destul de sofisticata si grea, si ca locul unde se afla tumoare e foarte “zgomotos”,  adica foarte periculos si vital pentru organism, si ca R. Moldova nu dispune de asa utilaje si laboratoare pentru a-mi face acest tip de operatie. Doar peste hotare am sanse mari ca interventia sa fie reusita si sa nu ramin cu probleme mari post-operatorii.
M-am interesat de mai multe clinici din afara tarii si am gasit o clinica de Neurochirurgie in Germania, or. Munchen care au zis ca pot sa-mi faca acest tip de interventie chirurgicala, ca au mai avut cazuri similare si ca au fost cu succes, unica problema acuma ramine sa adun suma de bani care este necesara, ei mi-au zis ca acuma din ceeia ce stiu si au vazut ei (eu le-am trimis discul cu rezonanta mea prin cineva care a plecat acolo), suma e de 34000 Euro.
telefoane de contact: mob:  +37369911927, fix: 022586335
Date pentru transferuri in LEI
Filiala ‘’Centru’’BC’’Moldindconbank’’SA

Cont personal: 22527092005
COD BANCII:   MOLDMD2X309
COD FISCAL:  1002600028096

COD IDNO:    2003032021207
NUME:              FARMAJIU ANNA
Datele pentru transferuri in EUR
Beneficiary/Beneficiar: Account: 22527092005

Name:                          FARMAJIU ANNA
Beneficiary_bank:        BC’’Moldindconbank’’S.A.
SWIFT:                        MOLDMD2X

Intermediary bank:

1. Deutsche Bank AG,
Frankfurt/Main, Germany
SWIFT:DEUTDEFF
2. Raiffesen Zentralbank
Oesterreich AG VIENNA
AUSTRIA
SWIFT:RZBAATWW
3. Commerzbank,
Frankfurt/Main
SWIFT: COBADEFF

Datele pentru transferuri in USD
Beneficiary/Beneficiar: Account: 22527092005

Name: FARMAJIU ANNA
Beneficiary_bank: BC’’Moldindconbank’’S.A.
SWIFT:MOLDMD2X

Intermediary bank:

1.The Bank of New York Mellon, New York, USA
SWIFT: IRVTUS3N
2. Deutsche Bank Trust Company Americas, New York, USA
SWIFT:BKTRUS33XXX

Va multumesc pentru ajutor si intelegere!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu